Д13 Давиденко, Лариса Михайлівна. Письмові завдання з англійської мови [] = Written Composition in English / Лариса Давиденко, Ігор Гриненко. - Т. : Підруч. і посіб., 2001. - 112 с. : іл. - Текст: укр., англ. - ISBN 966-562-295-1 : 3.00 грн
Рубрики: Англійська мова--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): английский язык -- твори -- сочинения -- листи -- письма -- резюме -- телеграми -- телеграммы -- електронна пошта -- электронная почта -- анкета -- автобіографія -- автобиография -- рекламні оголошення -- рекламные объявления -- англійська орфографія -- английская орфография -- англійська пунктуація -- английская пунктуация -- ділові листи -- деловые письма Анотація: Даний посібник призначений для учнів старших класів середніх загальноосвітніх шкіл та шкіл з поглибленим вивченням англійської мови, гімназій, студентів вищих навчальних закладів, а також вчителів англійської мови. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гриненко, Ігор Васильович Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
В73 Вонг, Вэлес. Microsoft® Office 2000 для Windows® для "чайников" [] = Microsoft® Office 2000 for Windows® for Dummies : учеб. пособие ; [пер. с англ.] / Вэлес Вонг, Роджер С. Паркер. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2000. - 336 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 327-330. - ISBN 5-8459-0048-4 : 17.70 грн
Рубрики: Microsoft Office 2000--Пакети прикладних програм--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): организация рабочего времени -- організація робочого часу -- размещение информации -- розміщення інформації -- панели инструментов -- панелі інструментів -- форматирование текста -- форматування тексту -- рекламные объявления -- рекламні об'яви -- Web-страницы -- Web-сторінки -- электронные таблицы -- електронні таблиці -- презентации -- презентації -- электронная почта -- електронна пошта -- базы данных Access 2000 -- бази даних Access 2000 -- Outlook 2000 -- оформление страниц Publiser 2000 -- оформлення сторінок Publiser 2000 Анотація: Руководство по передовым компьютерным технологиям в области делопроизводства, программы пакета офисных программ Microsoft Office2000. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Паркер, Роджер С. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П18 Паркер, Роджер С.. Как сделать красиво на бумаге [] = Looking Good in Print / Р. С. Паркер ; [пер. с англ. В. Тимохина]. - Санкт-Петербург : Символ-Плюс, 1998. - 336 с. : рис., фот. цв. - (Библиотека дизайнера). - Предм. указ.: с. 333-335. - ISBN 5-89051-014-2 : 15.45 грн Рубрики: Дизайн--Комп' ютерна графіка--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): средства организации материала -- засоби організації матеріалу -- архитектура шрифта -- архітектура шрифту -- конструктивные элементы дизайна -- конструктивні елементи дизайну -- искусство иллюстрации -- мистецтво ілюстрації -- распространение печатных материалов -- розповсюдження друкованих матеріалів -- продвижение товара на рынке -- просування товару на ринку -- деловая корреспонденция -- ділова кореспонденція -- рекламные объявления -- рекламні об'яви -- стандартные ошибки дизайна -- стандартні помилки дизайну -- переделка оформления -- переробка оформлення Анотація: Грамотное оформление и написание делового проекта, составление брошюры, изготовление вкладки для компакт-диска или разработка Web- страницы. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тимохин, В. \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
О-36 Огилви, Дэвид. Откровения рекламного агента [] = Confessions of an advertising man : пер. с англ. / Д. Огилви. - Москва : Финстатинформ, 1994. - 109 с. - ISBN 5-7166-0024-7 : 340000.00 крб
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): реклама -- рекламное агентство -- рекламне агентство -- клиенты-рекламодатели -- клієнти-рекламодавці -- удержание клиента -- утримання клієнта -- большая рекламная кампания -- велика рекламна кампанія -- рекламный текст -- рекламний текст -- рекламные объявления -- рекламні оголошення -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- телевизионные коммерческие передачи -- телевізійні комерційні передачі -- советы по рекламе -- поради по рекламі -- значение рекламы -- значення реклами Анотація: Рассматриваются методы управления современным рекламным агентством. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |