Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фіщук, Олександр Леонідович Примірників всього: 2 КР (1), ВВ (1) Свободны: КР (1), ВВ (1) |
Л84 Лук'янець, Тамара Іванівна. Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / Т. І. Лук'янець ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - 2-ге вид., допов. - Київ : КНЕУ, 2003. - 440 с. : іл. - Літ.: с. 436-437. - ISBN 966-574-482-8 : 36.50 грн
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): менеджмент рекламої діяльності -- рекламний процес -- психологія рекламного менеджменту -- реклама -- корпоративна реклама -- рекламні агенції -- рекламна кампанія -- мас-медіа -- медіа-планування Анотація: Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний універсітет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |