У45 Україна. Закони. Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грн
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верховна Рада України Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
К27 Картер, Гарри. Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса [] / Гарри Картер ; [пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой]. - Киев : Сирин : Либра, 1998. - 204 с. - ISBN 966-95277-1-6 : 5.20 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламные средства -- рекламні засоби -- радиореклама -- радіореклама -- кинореклама -- кінореклама -- финансовая реклама -- фінансова реклама -- рекламные агенты -- рекламні агенти -- реклама трудоустройства -- реклама працевлаштування Анотація: В доступной форме изложены практические правила и приемы рекламного дела. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пенькова, Е. М. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
О-24 Обрытько, Борис Абрамович. Рекламный менеджмент [] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; [отв. ред. И. В. Хронюк] ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2000. - 120 с. : рис., табл. - Лит.: с. 117. - ISBN 966-608-061-3 : 7.50 грн
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламное исследование -- рекламне дослідження -- рекламная кампания -- рекламна компанія -- рекламные средства -- рекламні засоби Анотація: Освещены все этапы рекламного процесса - от исследования рынка до разработки планов рекламной кампании. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, И. В. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1) |