Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра [] / Т. Примак> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламне звернення -- рекламні повідомлення Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
К44 Киселев, Юрий Николаевич. Электронная коммерция: практическое руководство [] / Ю. Н. Киселев ; [ред. Ю. Н. Артеменко]. - М. ; СПб. ; Киев : DiaSoft, 2001. - 224 с. : рис., табл. - Прил.: с. 184-193. - Слов. терминов: с. 194-207. - Предм. указ.: с. 208-214. - ISBN 5-93772-011-3 : 10.45 грн
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): сети Интернет -- мережі Інтернет -- размещение сайта -- розміщення сайту -- регистрация сайта -- реєстрація сайту -- прием платежей -- прийом платежів -- регистрация предприятия -- реєстрація підприємства -- Интернет-проект -- Інтернет-проект -- реклама продуктов -- реклама продуктів -- банерная реклама -- банерна реклама -- рекламные сообщения -- рекламні повідомлення -- методы непрямой рекламы -- методи непрямої реклами -- прокси-серверы -- проксі-сервери -- файлы Cookie -- файли Cookie -- анонимность электронной почты -- анонимність електронної пошти -- анонимный банкинг -- анонімний банкінг -- Интернет-право -- Інтернет-право Анотація: Электронная коммерция и информация, касающая минимизации налогов при веденнии бизнеса в Интернет и регистрации предприятий в офшорных зонах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Артеменко, Ю. Н. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К56 Ковальчук, Світлана Володимирівна. Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 269, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267. - ISBN 978-617-7519-12-5 : 230.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сутність рекламного менеджменту -- законодавча база рекламної діяльності -- класифікація реклами -- рекламний бюджет -- моделі рекламних комунікацій -- рекламне звернення -- комунікативний простір -- копірайтинг -- ефект рекламних комунікацій -- класична реклама -- рекламні повідомлення -- засоби масової інформації -- медіа-планування -- моделі викорстання рекламоносіїв -- планування рекламної кампанії Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бойко, Руслан Васильович; Корюгін, Андрій Валерійович Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |