Головкіна, Н.
    Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 4-10. - Бібліогр. в конці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламодавці -- рекламовиробники

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)


659
О-36


    Огилви, Дэвид.
    Откровения рекламного агента [] = Confessions of an advertising man : пер. с англ. / Д. Огилви. - Москва : Финстатинформ, 1994. - 109 с. - ISBN 5-7166-0024-7 : 340000.00 крб
УДК
ББК 65.421
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламное агентство -- рекламне агентство -- клиенты-рекламодатели -- клієнти-рекламодавці -- удержание клиента -- утримання клієнта -- большая рекламная кампания -- велика рекламна кампанія -- рекламный текст -- рекламний текст -- рекламные объявления -- рекламні оголошення -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- телевизионные коммерческие передачи -- телевізійні комерційні передачі -- советы по рекламе -- поради по рекламі -- значение рекламы -- значення реклами
Анотація: Рассматриваются методы управления современным рекламным агентством.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)