Капустіна, Т. А. Формування бренду продукції плодоовочевої переробки [] / Т. А. Капустіна> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 6. - С. 96-100. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка сільського господарства Кл.слова (ненормовані): ринок плодоовочевої продукції -- агропромисловий комплекс -- товарний ринок Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Р15 Ринок продовольства: проблеми формування і розвитку [] / [під ред.: П. Т. Саблука, В. І. Бойка, М. Г. Лобаса]. - Київ : УкрІНТЕІ, 1993. - 234 с. : рис., табл. - ISBN 5-7778-0156-0 : 4.00 грн
Рубрики: Ринки--Продовольчі товари--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): формування ринку продовольства -- ринок зерна -- ринок цукру -- ринок плодоовочевої продукції -- ринок продукції олійних культур -- ринок картоплі -- ринок продукції тваринництва -- товарна біржа Анотація: Викладено економічні основи ринкових відносин, тенденції, структурні зрушення у виробництві та використанні основних видів продовольства України. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Саблук, П. Т. \ред.\; Бойко, В. І. \ред.\; Лобас, М. Г. \ред.\ Примірників всього: 3 ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1) |