> Шифр: mire/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Гарбарук, И. Расти или умри / И. Гарбарук. - С.16-21 Ромат, Е. Реклама в реализации технологий торгового маркетинга / Е. Ромат. - С.22-31. - Лит. в конце ст. Таран, Д. Трейд-маркетинг, его инструменты и стратегии. Акции торгового маркетинга / Д. Таран. - С.32-34 Дубовик, Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Бузукова, Е. Ассортимент - конфликт или взаимодействие поставщика и ритейлера? / Е. Бузукова. - С.42-45 Зозулев, А. В. Новый подход к формированию сервисной политики промышленного предприятия / А. В. Зозулев, Е. А. Вайнтрауб. - С.46-51. - Лит. в конце ст. Бабанина, А. Инновации в кризис: пять технологий, которые уже изменили ритейл / А. Бабанина. - С.52-57 Дзюба, Є. Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів / Є. Дзюба. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Мазаракі, А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі [] / А. Мазаракі> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 5-21. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Інституціональна економіка Роздрібна торгівля Кл.слова (ненормовані): інститут -- институт -- інститутотворення -- институтотворчество -- торгівля -- торговля -- мережевий рітейл -- сетевой ритейл -- покупці -- покупатели -- конкуренти -- конкуренты -- постачальники -- поставщики -- ринкова влада -- рыночная власть Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Герасименко, А. Вертикальна конкуренція у вітчизняній торгівлі [] / А. Герасименко> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 80-96. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгівля--Україна Конкуренція--Україна Кл.слова (ненормовані): вертикальна конкуренція -- вертикальная конкуренция -- переговорна сила -- переговорная сила -- постачальники -- поставщики -- мережевий рітейл -- сетевой ритейл -- державне регулювання -- государственное регулирование Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Бабанина, А. Инновации в кризис: пять технологий, которые уже изменили ритейл [] / А. Бабанина> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 52-57 Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг--Росія Інновації--Росія Кризи--Росія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
> Шифр: liar/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Котелов, Виктор. Садовый ритейл Украины. Мы ждем перемен! / Виктор Котелов. - С.20-22 : фот. цв. Милевская, Оксана. Расчет зеленых услуг / Оксана Милевская. - С.24-26 Камоликова, Ольга. Дом - не машина для жизни / Ольга Камоликова. - С.28-30 : фот. цв. Поплавская, Татьяна. Сад с террасами / Татьяна Поплавская. - С.34-39 : фот. цв. Самойленко, Людмила. Сад путешествий / Людмила Самойленко. - С.40-45 : фот. цв. Скворчевская, Наталья. Сад в стиле модерн / Наталья Скворчевская. - С.46-51 : фот. цв. Скочиліс, Мирослава. Ландшафтне оздоблення для "Європи" / Мирослава Скочиліс. - С.52-55 : фот. цв. Лазарева, Татьяна. Сад впечатлений / Татьяна Лазарева. - С.56-61 : фот. цв. Престон, Кэрри. Сад с эффектом пляжа / Кэрри Престон. - С.62-65 : фот. цв. Кизилова, Мирослава. Зашифрованные послания средневековья, или архитектура и ландшафт прошлого как источник вдохновения для современных творцов садов / Мирослава Кизилова. - С.66-70 : фот. цв. Приятно познакомиться - королева цветов. - С.72-83 : фот. цв. Мищенко, Юлия. Высокая мода и розы / Юлия Мищенко. - С.84-87 Котельников, Валерій. Олена Войтко: краса таки має врятувати світ! / Валерій Котельников. - С.90-91 : фот. Никитин, Виктор. Зеленый газон - не поливом единым, или здоровая почва - здоровый газон / Виктор Никитин. - С.92-93 : фот. Котельников, Валерий. Еловое ваше величество / Валерий Котельников. - С.94-97 : цв. ил. Мартынюк, Екатерина. Тепло садового очага / Екатерина Мартынюк. - С.98-100 : фот. цв. Березина, Ирина. Ирина Березина: у каждого свои мотивы при выборе басейна / Ирина Березина. - С.102-103 : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Котелов, Виктор. Садовый ритейл Украины. Мы ждем перемен! [] / Виктор Котелов> // Ландшафт и архитектура = Ландшафт і архітектура. - 2017. - N 2. - С. 20-22 : фот. цв. Рубрики: Декоративне садівництво--Продаж--Україна, 21 ст. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Тарлопов, Ігор Олегович. Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку [] / І. О. Тарлопов> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - N 12. - С. 4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Товари--Ринок--Розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): споживчі товари -- торговельні мережі -- ритейл -- інфраструктура -- конкурентне середовище -- цифрові технології Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Чорна, Марина. Оцінка конкурентних переваг підприємств ритейлу на стадіях їх життєвого циклу [] / М. Чорна, Н. Смольнякова, А. Волосов> // Журнал Європейської економіки. - 2020. - Том 19, N 4. - С. 725-742 : рис. - Літ.: 741-742 . - ISSN 1684-906Х Рубрики: Європейська інтеграція--Підприємства--Конкуренція (економ.)--Україна--Європейський Союз Кл.слова (ненормовані): конкурентні переваги -- ритейл -- кон'юктура ринку -- оцінювання конкурентних переваг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смольнякова, Наталія; Волосов, Анатолій Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
> Шифр: frvv/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Предборський, В. А. Корпоративний рейд як форма утворення паралельної тіньової псевдореальності / В. А. Предборський. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст. Мельник, Т. М. Антикорупційна політика ЄС: ключові елементи, орієнтація на сталий розвиток, уроки для України / Т. М. Мельник, Л. П. Гуляєва, Л. П. Сєрова. - С.17-28. - Бібліогр. в кінці ст. Клименко, П. М. Вдосконалення моделі "дилеми в'язнів" і використання її для розробки стратегії і тактики торговельної політики в умовах гібридних воєн / П. М. Клименко, В. І. Шевчук. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. Русіна, Ю. О. Формування та реалізація інвестиційної політики комерційного банку / Ю. О. Русіна, Н. О. Бащенко. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст. Валяєв, О. В. Особливості підрядного будівництва як функціональна складова передумов діагностування стану економічної стабільності підприємств-учасників впровадження інфестиційного будівельного процесу / О. В. Валяєв [и др.]. - С.46-56. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Ровенський А. Є., Макаренко Р. М., Деркач А. Є. Підлипна, Р. П. Формування фінансового потенціалу в рамках стратегії стійкого економічного зростання підприємства / Р. П. Підлипна. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Мамалига, В. М. Техніко-економічне обгрунтування вибору системи освітлення приміщення з використанням ламп різних типів для країн Євросоюзу (Німеччина, Данія, Польща) / В. М. Мамалига, Т. В. Малай. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. Чуприна, Х. М. Механізм управління оборотними активами в складі цифрового підприємства / Х. М. Чуприна [и др.]. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Міронов О. О., Валяєв О. В., Гуляєв Д. А. Ткачук, С. В. Формування стратегії STP-маркетингу у сфері ритейл-послуг / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст. Бодюк, А. В. Геолого-інформаційне обгрунтування залізних руд у природно-ресурсних поняттях / А. В. Бодюк. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст. Бєлоусова, Н. В. Аналіз економічної доцільності розвитку інклюзивного туризму на прикладі Черкаської області / Н. В. Бєлоусова. - С.90-99. - Бібліогр. в кінці ст. Шульц, С. П. Методологічні засади типології територій для цілей регіональної політики країн-членів ЄС / С. П. Шульц, О. М. Луцків. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ткачук, С. В. Формування стратегії STP-маркетингу у сфері ритейл-послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2021. - N 3. - С. 76-82. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |