К78 Краус, Катерина Миколаївна. Управління маркетингом малих торговельних підприємств [] : монографія / Краус Катерина Миколаївна. - Київ : Центр учбов. літ., 2016. - 213, [15] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 158-172. - Дод.: с. 173-213. - ISBN 978-611-01-0764-8 : 101.60 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): управлінські концепції маркетингу -- розвиток малих торговельних підприємств -- процес управління маркетингом -- умови діяльності торговельних підпрємств -- організаційно-економічні чинники -- оцінка рівня управління -- аналіз рівня управління -- бенчмаркетинг -- ефективне управління маркетингом -- маркетингове мікросередовище -- індикатори конкурентного порівняння -- експертне оцінювання -- структура доходів населення України -- фінансово-господарська діяльність Анотація: Науково-теоретичні засади методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торгових підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |