Крепак, А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі [] / А. Крепак> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 1. - С. 71-79. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама -- наружная реклама -- ротація -- ротация -- адресна програма -- адресная программа -- рекламні матеріали -- рекламные материалы -- рекламні площини -- рекламные площади Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Б36 Бевз, Тетяна. Регіональна політична еліта Сумщини: цінності, ідентичності, політична поведінка [] = Regional political elite of Sumchina: values, identity, political behavior : монографія / Тетяна Бевз ; Нац. акад. наук України, Ін-т політ. і етнонаціон. дослідж. ім. І. Ф. Кураса. - Київ : ІПіЕнД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2022. - 223, [1] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-02-9911-5 : 200.00 грн
Рубрики: Політична еліта--Сумська обл. (Україна)--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): регіональні політичні еліти -- аналіз історіографії проблеми -- аналіз емпіричної бази дослідженння -- ідентичність регіональних еліт -- цінність регіональних еліт -- поведінка регіональних еліт -- ротація регіональних еліт -- логіка політичної поведінки -- кодекс етичної поведінки -- суспільно-політична ситуація регіону -- європейські стандарти ведення бізнесу -- економічна ситуація регіону Анотація: У монографії аналізується джерельна та історіографічна база дослідження. На тлі аналізу загальноукраїнських процесів еліти досліджено становлення та розвиток регіональних еліт Сумщини у період з кінця 1991 до 2021 рр. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Національна академія наук України; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |