> Шифр: ppts/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу до вивчення і розвитку творчого потенціалу у наукових працях К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова, К. К. Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7. - Л-ра: с. 7 Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. Мар'яненко. - С.8-12 Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.13-24. - Л-ра: с. 23 : табл. Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.25-31. - Л-ра: с. 31 : табл. Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.31-36 : формы Заика, Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников / Е. В. Заика. - С.36-43. - Л-ра: с. 43 : рис. Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса / О. В. Губенко. - С.43-55. - Л-ра: с. 54-55 : рис. Туник, О. Е. Психологические защиты (тестовая методика) / О. Е. Туник ;. - С.55-62. - Библиогр. в подстрочном примеч. : формы Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71. - Лит.: с. 70-71 : формы Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокпасників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78 : табл. Харківському факультету психології 10 років. - С.79 Пам'яті Володимира Куєвди. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Гущина, Т. В. Захисна та опановуюча поведінка у дисфункціональній сім'і в період кризи / Т. В. Гущина. - С.1-9. - Л-ра в кінці ст. Поліщук, В. М. Криза 13 років як перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку (дівчатка) / В. М. Поліщук. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. : табл. Суворова, І. Ю. Вплив культури на формування неформальних молодіжних об'єднань / І. Ю. Суворова. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. : рис. Д'яков, С. І. Фактори суб'єктності в стресостійкості майбутнього спеціаліста / С. І. Д'яков. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. : табл. Мар'яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар'яненко. - С.23-28. - Л-ра в кінці ст. Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокласників " Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.28-46. - Л-ра в кінці ст. : табл. Башук, Л. П. Програма впровадження засобів формування позитивноі мотиваціі до пошуку роботи у безробітноі молоді / Л. П. Башук. - С.47-53 Скуловатова, О. В. Методика аналізу зумовленості життєвого шляху особистості / О. В. Скуловатова. - С.53-58 Зак, О. З. Діагностика відмінностей у мисленні молодших школярів / О. З. Зак. - С.59-61 Ткаченко, О. А. Взаємини психолога і священника : " справожиттєва " практика / О. А. Ткаченко. - С.62-66 Александрова, Н. А. Значення показників функціонування сім'і у професійному самовизначенні старшокласників / Н. А. Александрова. - С.67-70 Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості / Р. М. Білоус. - С.70-75 Губенко О. В,. Переструктурування як важливий механізм творчості та научіння / О. В, Губенко. - С.75-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 8-12 Рубрики: Психологія особистості--Особистість педагога Кл.слова (ненормовані): особистісна самодетермінація -- личностная самодетерминация -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічний потенціал -- педагогический потенциал -- педагогічна спрямованість -- педагогическая направленность Анотація: Розкрито феномен самодетермінації особистості, у зв'язку з яким проводиться аналіз психологічної структури педагогічних здібностей та педагогічного потенціалу вчителя. Пропонується методика дослідження. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Мар'яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. В. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 4. - С. 23-28. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Вчителі Соціальна педагогіка Психодіагностика Кл.слова (ненормовані): педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
І 73 Інтегративно-особистісний підхід у психологічній науці та практиці [монографія] / [Г. О. Балл та ін.] ; за ред. Г. О. Балла ; Нац. акад. пед. наук. України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Кіровоград ; К. : Імекс-ЛТД, 2012. - 205, [1] с. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-189-140-0 : 20.00 грн
Рубрики: Психологія дослідження--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): особистість -- личность -- самодетермінація особистості -- самодетерминация личности -- мовленнєвий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка -- творче мислення -- творческое мышление -- естетичний розвиток особи -- эстетическое развитие личности -- культурний простір особистості -- культурное пространство личности Анотація: Цілісне інтегративне тлумачення категорії особистості. Висвітлено історичне і методологічне підгрунтя інтегративного підходу вивчення особистості, а також комунікативність та естетичний розвиток індивіда. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Губенко, О. В.; Завгородня, О. В.; Зливков, В. Л.; Балл, Г. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г. С. Костюка Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П86 Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі [] : монографія / [С. Д. Максименко та ін.] ; за ред. Максименка С. Д. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 399, [1] с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Л-ра: с. 398-399. - ISBN 978-966-189-252-0 : 40.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): самодетермінова особистість -- самодетерминованая личность -- особистісне зростання -- личностный рост -- самодетерминация учеников -- самодетермінація учнів -- самодетермінація фахівця -- самодетерминация специалиста Анотація: У монографії системно подано теоретичний аналіз і результати експериментальних досліджень проблеми самодетермінації суб'єкта, в контексті принципу становлення суб'єктності як процесу самозмінення особистості через різні форми активності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Максименко, С. Д.; Дзюбко, Л. В.; Капустюк, О. М.; Куценко-Лада, Г. В.; Максименко, С. Д. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |