М 26 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |