Романенко, Є. О. Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 69-78. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Державне управління Маркетинг Комунікації Кл.слова (ненормовані): система маркетингових комунікацій -- система маркетинговых коммуникаций -- державне управління -- государственное управление -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- громадська думка -- общественное мнение Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чаплай, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |