О-64 Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
У45 Україна. Закони. Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грн
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верховна Рада України Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Смирнов, А. Чтоб не поругали, или почему в Украине не работает социальная реклама [] / А. Смирнов> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 34-37 Рубрики: Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- социальная реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Осаула, Вадим Олександрович. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [] / В. О. Осаула> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 3. - С. 88-93. - Бібліогр.: с. 92-93 Рубрики: Соціальна реклама Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- інформація -- комунікація -- суспільство Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |