Тимошенко, Т. О. Міжнародний досвід розвитку державно-приватного партнерства в індустрії гостинності в рамках концепції сталого розвитку та можливості його використання в Україні [] / Т. О. Тимошенко> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 15. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Гостинна індустрія--Державно-приватне партнерство--Зарубіжні країни Гостинна індустрія--Державно-приватне партнерство--Україна Кл.слова (ненормовані): туристична галузь -- сталий туризм -- локальний туристичний продукт -- децентралізація Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
С50 Смирнов, Ігор Георгійович. Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |