П75 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) |
О-75 Основи ринкової економіки [] : підручник / [В. В. Кулішов та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 470, [2] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термінолог. слов.: с. 451-469. - Літ.: с. 470-471. - ISBN 978-617-574-089-7 : 200.00 грн
Рубрики: Ринкова економіка--Теорія--Навчальні видання Ринкова економіка--Національна економіка--Розвиток--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): розвиток суспільної економічної думки -- теорії попиту -- теорії пропозиції -- ринкова рівновага -- еластичність попиту -- еластичність пропозиції -- теорія поведінки споживача -- ринкова влада -- олігополія -- підприємництво -- капітал -- витрати виробництва -- собівартість продукції -- прибуток -- трудовий потенціал -- стратегія ціноутворення -- ефективність виробництва -- макроекономіка -- економічні питання безробіття -- державне регулювання -- міжнародні відносини -- глобалізація економіки -- конкурентна стратегія України Анотація: Формування суспільної економічної думки, питання сучасної ринкової економіки, розвиток підприємництва та підприємств, національної економіки та її інтеграції в світову економіку в умовах глобалізації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кулішов, Володимир Васильович; Падалка, Олег Семенович; Вачевський, Мирон Васильович; Кільова, Ганна Олексіївна; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
П76 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |