С83 Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДИ-ПЛЮС, 2019. - 363, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3 : 295.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): аналіз маркетингового середовища -- стратегії підприємства -- маркетингові стратегії -- сенментація ринку -- позиціонування товару -- стратегії зростання -- портфель бізнесу -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії Анотація: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ларіна, Ярослава Степанівна; Бабічева, Олена Іванівна; Романова, Лідія Василівна; Антофій, Наталія Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |