Лашук, І. Культура сучасного суспільства: методологічні та методичні аспекти соціологічного вивчення [] / І. Лашук> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - N 4. - С. 38-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Суспільство--Культура Теоретична соціологія--Культура суспільства Кл.слова (ненормовані): суспільство споживання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ф91 Фромм, Эрих. Иметь или быть? [] = To have or to be? / Э. Фромм ; пер. с англ. Н. И. Войкунской, И. И. Каменкович; общ. ред. и вступ. ст. В. И. Добренькова . - М. : Прогресс, 1986. - 238 с. - Библиогр.: с. 225-229. - Указ.: с. 230-236. - 1.10 р.
Рубрики: Філософія--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): людина (філос.) -- человек (филос.) -- глобальні проблеми суспільства -- глобальные проблемы общества -- буття -- бытие -- социальные противоречия -- соціальні протиріччя -- суспільство споживання -- общество потребления -- утопизм -- утопізм -- духовність -- духовность Анотація: Данная книга - это попытка осмысления глобальных проблем современности (таких как обновление общества, духовное изменение человека, предотвращение ядерной войны и др.). Предлагаемые Э. Фроммом модели переустройства человеческих отношений носят утопический характер. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Войкунская, Н. И. \пер.\; Каменкович, И. И. \пер.\; Добреньков, В. И. \ред., авт. вступ. ст.\; Фромм, Еріх (психолог, філософ, соціолог ; 1900 - 1980) \про нього\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Макарова, О. В. Методологічні підходи до ідентифікації та оцінювання ризиків людського розвитку [] / О. В. Макарова> // Демографія та соціальна економика : наук. журнал. - 2018. - N 2. - С. 103-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2072-9480 Рубрики: Людські ресурси--Ризики--Оцінка--Україна Соціальні відносини--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальні ризики -- глобалізація -- оцінювання ризиків -- суспільні відносини -- суспільство споживання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Слюсар, В. М. Реклама у сучасному міському просторі: соціально-філософський аналіз [] / В. М. Слюсар, В. О. Коваль> // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. - 2020. - N 2 (88). - С. 146-156 . - ISSN 2076-6173 Рубрики: Духовна культура--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область) Житомир, місто (Житомирська область)--Духовна культура--Реклама Кл.слова (ненормовані): суспільство споживання -- інформаційний простір -- урбаністика -- філософія реклами -- симулякр -- комунікативна діяльність Анотація: [У статті здійснено соціально-філософський аналіз функціонування реклами у міському соціокультурному просторі у таких аспектах: реклама як агент впливу на духовну культуру індивіда та суспільства, просторова домінанта сучасного міського архітектурного середовища та в інших]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Коваль, В. О. Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |