Комова, Марія Василівна.
    Соціокомунікаційні ресурси культурної інформації у моделюванні мислення і поведінки споживачів інформації [] / М. В. Комова, А. М. Пелещишин // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 4. - С. 92-101. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 101
Рубрики: Інформаційні ресурси--Споживачі інформації
Кл.слова (ненормовані):
культурна інформація -- теорія мемів -- документальна інформація -- фактологічна інформація -- комунікаційна взаємодія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пелещишин, Андрій Миколайович

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)