С77 Старостіна, Алла Олексіївна. Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов> // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191 Рец. на
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |