З-78 Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [] : навч. посібник / Ю. Г. Козак [та ін.] ; за ред.: Ю. Г. Козака, Н. С. Логвінової, І. Ю. Сіваченка. - 2-ге вид., перероб. та допов. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 792 с. : табл. - Бібліогр.: с. 716-722. - Дод.: с. 723-787. - ISBN 966-364-221-1 : 48.00 грн, 44.00 грн грн
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Підприємства--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): зовнішньоторговельна діяльність -- внешнеторговая деятельность -- режим ліцензування -- режим лицензирования -- торговельні посередники -- торговые посредники -- спеціальні санкції -- специальные санкции -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- міжнародний ринок -- международный рынок -- контракт -- контракт -- митний контроль -- таможенный контроль -- митні платежі -- таможенные сборы -- торговельно - посередницькі фірми -- торгово - посредницкие фирмы Анотація: На підставі висвітлення теоретичних основ зовнішньоекономічної діяльності з'ясовується низка найважливіших питань функціонування підприємства як головного суб'єкта ЗЕД. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Козак, Ю.Г.; Логвінова, Н.С.; Сіваченко, І.Ю.; Якубовський, С.О.; Козак, Ю.Г. \ред.\; Логвінова, Н.С. \ред.\; Сіваченко, І.Ю. \ред.\ Примірників всього: 6 ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (2) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (2) |
П31 Петруня, Юрій Євгенович. Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |