Б61 Біловодська, Олена Анатоліївна. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [] : монографія / О. А. Біловодська. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 461, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461. - ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційне підприємництво -- логістичний потенціал -- системний аналіз -- ринок інновацій -- оцінка каналів постачання -- управління товарним рухом -- оптимізація системи товароруху -- оцінка ефективності управління -- управління витратами -- маркетингові витрати -- валовий внутрішній продукт -- структура внутрішніх витрат -- інноваційна діяльність підприємства -- маркетингове забезпечення Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |