М43 Международные экономические отношения [] : учебник / [В. Е. Рыбалкин [и др.] ; под. ред. В. Е. Рыбалкина. - 3-е изд., перераб. и доп. - Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 498 с. : табл. - Библиогр. в конце глав. - Прил.: с. 481-497. - ISBN 5-238-00096-0 : 40.74 грн
Рубрики: Міжнародні економічні відносини--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): мировое хозяйство -- світове господарство -- международное разделение труда -- міжнародний розподіл праці -- интернационализация -- інтернаціоналізація -- глобальные проблемы -- глобальні проблеми -- свободные экономические зоны -- вільні економічні зони -- глобализация -- глобалізація -- международная торговля -- міжнародна торгівля -- протекционизм -- протекціонізм -- меркантилизм -- меркантилізм -- факторы производства -- фактори виробництва -- факторы экономического роста -- фактори економічного зростання -- международная экономическая интеграция -- міжнародна економічна інтеграція -- экономический союз -- економічний союз -- международное движение капитала -- міжнародний рух капіталу -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- политика внешнеэкономической деятельности -- політика зовнішньоекономічної діяльності -- международная система учета -- міжнародна система обліку Анотація: Рассматриваются важнейшие теоретические и практические аспекты мировой экономики и международных экономических связей. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рыбалкин, Валерий Евгеньевич; Щербанин, Юрмй Алексеевич; Балдин, Леонид Васильевич; Рыбалкин, Валерий Евгеньевич \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (2), ФОНД (1) |
Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [] : монографія / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Центр учб. літ., 2020. - 275, [4] с. : рис., табл. - Літ.: с. 214-234. - Дод.: с. 235-275. - ISBN 978-611-01-1686-2 : 225.00 грн
Рубрики: Агропромислові комплекси--Наукові видання Маркетинг--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): розробка маркетингових стратегій -- сутність маркетингових стратегій -- чинники вибору маркетингових стратегій -- виробничо-збутова діяльність -- кореляційно-регресійне моделювання -- механізми реалізації маркетингових стратегій -- фактори економічного зростання Анотація: Сутність та класифікація маркетингових стратегій зростання, основні методи та етапи їх формування. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Завальнюк, Катерина Сергіївна; Міністерство освіти і науки України Національний університет біоресурсів і природокористування України Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |