С65 Сорока, Лія. Внутрішні й зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві [] / Л. Сорока ; пер. з англ. Я. Чердаклі. - Київ : Основа, 1995. - 198 с. : мал. - ISBN 5-7707-7046-5 : 2.80 грн
Рубрики: Сільське господарство--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарський маркетинг -- середовище конкуренції -- агробізнес -- внутрішній ринок -- міжнародний ринок -- ціновий ризик -- калькуляція цін -- маркетингово-посередницькі канали -- фермерські групи -- посередництво переробників -- торгівля харчовими продуктами -- споживання продуктів Анотація: Система сільськогосподарського маркетингу, середовище конкуренції, функції агробізнесу, внутрішній та міжнародний ринки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чердаклі, Ярослав \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |