П75 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) |
Г62 Голубков, Евгений Петрович. Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |