М84 Мостенська, Тетяна Леонідівна. Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
М58 Міжнародний агробізнес [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / [І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - Вид. 2-ге, переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2008. - 264, [2] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - ISBN 978-966-364-757-9 : 55.00 грн
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародні відносини--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основи міжнародного агробізнесу -- продовольчий маркетинг -- функції маркетингу -- цінова стратегія -- рекламна діяльність -- бізнес-план -- інфраструктура агропромислового виробництва -- продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- світовий продовольчий ринок -- експортний потенціал -- регіональна структура міжнародного агробізнесу Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сіваченко, І. Ю.; Захарченко, О. В.; Семенов, В. Ф.; Побережний, Д. В.; Сіваченко, І. Ю. \ред.\; Захарченко, О. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 3 ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1) |
П75 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) |
К77 Крамаренко, В. І. Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1) |
Г62 Голубков, Евгений Петрович. Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
М27 Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Проскурніна, Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] / Н. Проскурніна> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Цифрові технології--Розвиток Маркетинг--Штучний інтелект Кл.слова (ненормовані): персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
П76 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |