Збираник, Ю. В.
    Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу [] / Ю. В. Збираник // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 6. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комунікація--Політика--Розвиток--Європейський Союз
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- маркетингові комунікації -- цільова аудиторія -- канали комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Василенко, Валерія.
    Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [] / В. Василенко // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 28-29
Рубрики: Заклади вищої освіти--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- заклад вищої освіти -- зовнішній імідж -- внутрішній імідж -- іміджеві маркери -- запити -- цільова аудиторія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)