Збираник, Ю. В. Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу [] / Ю. В. Збираник> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 6. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комунікація--Політика--Розвиток--Європейський Союз Кл.слова (ненормовані): комунікаційна політика -- маркетингові комунікації -- цільова аудиторія -- канали комунікації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Василенко, Валерія. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [] / В. Василенко> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 28-29 Рубрики: Заклади вищої освіти--Імідж Кл.слова (ненормовані): імідж -- заклад вищої освіти -- зовнішній імідж -- внутрішній імідж -- іміджеві маркери -- запити -- цільова аудиторія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1) |