М63 Мировая экономика [] : учебник / [А. С. Булатов и др.] ; под ред. А. С. Булатова. - М. : Юристъ, 2000. - 736 с. : рис., табл. - (Homo faber). - ISBN 5-7975-0214-3 : 16.67 грн
Рубрики: Світова економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): мировое хозяйство -- світове господарство -- світова економіка -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- мировые финансы -- світові фінанси -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- национальные экономики -- наіональні економіки -- государственное регулирование -- державне регулювання -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- интеграционные объединения -- інтеграційні об'єднання -- международные экономические организации -- міжнародні економічні організації -- глобальные проблемы экономики -- глобальні проблеми економіки Анотація: Учебник состоит из четырёх разделов. В первом дается представление о становлении и сущности мирового хозяйства, теориях и тенденциях его развития, во втором описаны экономические ресурсы мировой экономики, в третьем - механизм и проблемы мирового хозяйства. Четвертый раздел посвящен особенностям участия отдельных стран и регионов в мировом хозяйстве. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Булатов, А. С.; Рогатных, Е. Б.; Волков, Р. Ф.; Виноградов, В. В.; Булатов, А. С. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М21 Мальська, Марта Пилипівна. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |