94(477)"19"
І-29


    Потятиник, Борис.
    Шагренева шкіра українських медій [] / Б. Потятиник // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні : [монографія] / Укр. Фулбрайтівське т-во. - К. : Дух і літера, 2009 = Identity and Memory in Post-Soviet Ukraine. - С. 367-383. - Прим.: с. 382 . - ISBN 978-966-378-132-7
УДК
ББК 63.3(4УКР)62 + 72(4УКР)
Рубрики: Мас-медіа як складова інформаційного суспільства
Кл.слова (ненормовані):
вплив кризи на пресу -- влияние кризиса на прессу -- погіршення якості програмного продукту -- ухудшение качества программного продукта -- медіа-ландшафт -- медиа-ландшафт -- медіа-ринок -- медиа-рынок -- єдиний медійний сектор -- общий медйный сектор -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- рекламна лібералізація -- рекламная либерализация -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- журналістська освіта -- журналистское образование
Анотація: В статті іде мова про те, якою буде журналістика після кризи; і що допоможе українській журналістиці вижити.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Антонович, Мирослава \ред.\; Українське Фулбрайтівське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)

339.138:004.7](470)
М93


    Мхитарян, Сергей Владимирович.
    Маркетинговая информационная система [] / С. В. Мхитарян ; Ин-т менеджмента МЭСИ. - Москва : Эксмо, 2006. - 332, [4] с. : рис., табл. - (Профессиональные издания для бизнеса). - Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 5-699-15048-Х : 40.00 грн
УДК
ББК 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- прогнозирование товарооборота -- прогнозування товарообігу -- отрасли потребителей -- галузі замовників -- классификация товаров -- класифікація товарів -- эффективность рекламы -- ефективність реклами
Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Институт менеджмента МЭСИ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)