Шевченко, П. Критична маса Інтернету [] / П. Шевченко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Кл.слова (ненормовані): ІТ- інформаційні технології Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Шрамко, І. Хто кого танцює? [] / І. Шрамко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Кл.слова (ненормовані): репутація -- бізнес -- резонанс Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг [] / В. Герасименко, І. Давиденко> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Туризм--Туристичний бізнес Кл.слова (ненормовані): підприємства готельного господарства -- підприємства ресторанного господарства -- туристичний ринок Дод.точки доступу: Давиденко, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Гощинський, А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління [] / А. Гощинський> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 47-50. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет- маркетинг Кл.слова (ненормовані): інформаційні і комунікаційні технології Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Б 77 Бойчук, Інна Володимирівна. Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Чорій, М. В. Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 12. - С. 300-307. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Інтернет- маркетинг Туризм--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ільтьо, Т. І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |