Мельник, О.
    Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [] / О. Мельник, А. Радько // Економіст. - 2016. - N 1. - С. 42-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Агропромислові комплекси--Зовнішня торгівля--Україна
   Маркетинг--Інтернет-технології--Україна

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні маркетингові комунікації -- интерактивные маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Радько, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)