Пруднікова, М.
    Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   
Кл.слова (ненормовані):
житловий комплекс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: управління економікою
   бренд

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)




    Каніщенко, О.
    Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   Економіка харчової промисловості--Ринок алкогольних напоїв


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Журило, В.; Доця, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)