Промська, О. Рекламна діяльність Рівненської державної обласної бібліотеки [Текст] / О. Промська> // Бібліотечний форум України : інформаційний. - 2008. - №1. - С. 26-28 Рубрики: бібліотечна справа--реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВНБТ (1) Вільні: ФП (1), ВНБТ (1) |
Шуляк, С. Розвиток масових форм обслуговування читачів дитячих бібліотек (20 - 30-ті роки ХХ століття) [] / С. Шуляк> // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - 2008. - N 4. - С. 34-37 Рубрики: бібліотечна справа--реклама бібліотеки для дітей Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
Матлина, Слава Григорьевна. Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4 Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |