Шпортько, О. Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політична реклама Виборчі технології Виборче право Україна Кл.слова (ненормовані): Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Насімова, Г. Конфліктний потенціал виборів і технології його врегулювання в Казахстані [Текст] / Г. Насімова> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 4. - С. 125-132. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Виборчі технології Виборча система зарубіжних країн Внутрішня політика окремих країн Казахстан Кл.слова (ненормовані): Засоби масової інформації Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |