Р13 Работа в E-Mail [] = Using E-Vail / Д. Гиббонс [и др.] ; под ред. А. Тихонова ; [пер. с англ. С. А. Петракова]. - Москва : БИНОМ, 1996. - 336 с. : рис. - Прил.: с. 315-333. - ISBN 0-7897-0023-9. - ISBN 5-7503-0089-7 : 924000.00 крб
Рубрики: Електронна пошта--Використання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): история электронной почты -- історія електронної пошти -- офисная электронная почта -- офісна електронна пошта -- программное обеспечение электронной почты -- програмне забезпечення електронної пошти -- системный администратор -- системний адміністратор -- глобальные сети -- глобальні мережі -- эффективность деловой деятельности -- ефективність ділової діяльності -- символы электронной почты -- символи електронної пошти -- услуги электронной почты -- послуги електронної пошти -- адреса электронной почты -- адреси електронної пошти -- Internet Анотація: Как повысить эффективность своей работы и расширить круг общения с помощью электронной почты, выбрать программное обеспечение и организовать безбумажное делопроизводство. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гиббонс, Дэйв; Фокс, Дэвид; Вестенбрук, Алан; Крэвенс, Дик; Шафран, Эндрю Б.; Тихонов, А. \ред.\; Петраков, С. А. \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
У77 Успенский , Игорь. Интернет как инструмент маркетинга [] / Игорь Успенский . - Санкт-Петербург : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. - 256 с. : рис. - Глоса.: с. 239-0250. - Лит.: с. 251-252. - Предм. указ.: с. 253-254. - ISBN 5-8206-0069-X : 14.60 грн
Рубрики: Internet мережа--Використання--Популярні видання Інтернет-технології--Використання--Популярні видання Електронна пошта--Використання--Популярні видання Маркетинг--Інтернет-технології--Україна--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): история Internet -- історія Internet -- ресурсы Internet -- ресурси Internet -- Web-серверы -- Web-сервери -- коммуникационные среды Internet -- комунікаційне середовище Internet -- глобальный электронный рынок -- глобальний електронний ринок -- концепция маркетинга -- концепція маркетинга -- определение целей -- визначення цілей -- рекламы Web-сервера -- реклами Web-сервера Анотація: Характеристики Internet, ее пользователей, приведена классификация Web-серверов, этапы построения системы маркетинга предприятия Web-серверов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ф91 Фролов, Александр Вячеславович. Электронная почта [] / Александр Вячеславович Фролов, Григорий Вячеславович Фролов. - Москва : Рус. ред., 2000. - 272 с. : рис. - (Ваш спутник в Интернете). - Прил.: с. 217-238. - Слов. терминов: с. 239-247. - Предм. указ.: с. 248-251. - ISBN 5-7502-0156-7 : 14.00 грн
Рубрики: Електронна пошта--Використання--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): электронная почта -- информационные системы -- інформаційні системи -- серверы электронной почты -- сервери електронної пошти -- утилиты -- утиліти -- браузер Microsoft -- браузер Netscape Анотація: Технологии передачи электронной почты через Интернет: как выбрать, установить и настроить почтовые программы Microsoft Outlook Express Netscape Communicator и The Bat. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фролов, Григорий Вячеславович Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |