M34 Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" РУБ 339.138 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Г65 Гончарук, Яків Андрійович. Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1) |
М 27 Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
М80 Мороз, Л. А. Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка" Свободных экз. нет |
К73 Котлер, Филип. Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Р 31 Ребрик, С. Б. Тренинг профессиональных продаж [] / С. Б. Ребрик. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с. : мал. - ISBN 5-699-00434-3 : 035.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): техніки персонального продажу -- техники персональных продаж -- потреби клієнта -- потребности клиента -- презентація комерційної пропозиції -- презентация коммерческого предложения -- робота із запереченнями -- работа из возражениями -- методи просування товару -- марчандайзинг -- стадії розвитку організації -- телемаркетинг: 10+10 -- управління продажами Анотація: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К 66 Корінєв, В. Л. Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Корецький, М. Х.; Дацій, О. І. Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1) |
Г11 Гірченко, Тетяна Дмитрівна. Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Дубовик, Олена Вікторівна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 20 Гаркавенко, С. С. Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Примак, Т.; Лилик, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 4-7 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг-освітою та бізнесом у регіоні []> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 10-12 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Україна--Чернівці Кл.слова (ненормовані): національний торговельно- економічний університет -- рекламний бізнес Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф [] / І. Гаврилова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 28-29 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ринок маркетингових досліджень Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу [] / В. Пилипчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 61-65 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): фахівці із маркетингу Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингві дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жидков, А. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини [] / Н. Карпенко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Україна--Полтавщина Кл.слова (ненормовані): малий та середній бізнес Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття [] / І. Лилик, І. Сайчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Сайчук, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |