Мельник, О. Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [] / О. Мельник, А. Радько> // Економіст. - 2016. - N 1. - С. 42-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Агропромислові комплекси--Зовнішня торгівля--Україна Маркетинг--Інтернет-технології--Україна Кл.слова (ненормовані): інтерактивні маркетингові комунікації -- интерактивные маркетинговые коммуникации Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Радько, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
У77 Успенский , Игорь. Интернет как инструмент маркетинга [] / Игорь Успенский . - Санкт-Петербург : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. - 256 с. : рис. - Глоса.: с. 239-0250. - Лит.: с. 251-252. - Предм. указ.: с. 253-254. - ISBN 5-8206-0069-X : 14.60 грн
Рубрики: Internet мережа--Використання--Популярні видання Інтернет-технології--Використання--Популярні видання Електронна пошта--Використання--Популярні видання Маркетинг--Інтернет-технології--Україна--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): история Internet -- історія Internet -- ресурсы Internet -- ресурси Internet -- Web-серверы -- Web-сервери -- коммуникационные среды Internet -- комунікаційне середовище Internet -- глобальный электронный рынок -- глобальний електронний ринок -- концепция маркетинга -- концепція маркетинга -- определение целей -- визначення цілей -- рекламы Web-сервера -- реклами Web-сервера Анотація: Характеристики Internet, ее пользователей, приведена классификация Web-серверов, этапы построения системы маркетинга предприятия Web-серверов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |