S94 Sudman, Seymour. Marketing Research [Текст] : a Problem-Solving Approach / Seymour Sudman, Edward Blair. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XLI, 737 p. : ill. + 1 эл. гиб. диск. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ISBN 0-07-913670-2 : 040.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- загальне управління якістю -- общее управление качеством Анотація: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Blair, Edward Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / А. Павленко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 4-9 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях [] / М. Чурилов> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 18-20 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): сегментація ринку Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
З-78 Зозулёв, Александр Викторович. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Солнцев, Сергей Алексеевич Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Шубін, С. Планування політичних маркетингових досліджень у державному управлінні [] / С. Шубін> // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - N 1. - С. 98-108. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Дослідження Державна політика--Стратегічне планування--Україна Кл.слова (ненормовані): державне управління, політичне маркетингове дослідження, політична маркетингова проблема, пошукове дослідження, підсумкове дослідження. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П18 Парсяк, Владимир Никифорович. Маркетинговые исследования [] : [учеб. пособие] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 174 с. : рис., табл. - Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171. - ISBN 966-00-0545-8 : 4.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): организация маркетинговых исследований -- організація маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- направления исследований маркетинга -- напрями досліджень маркетингу -- теории маркетинга -- теорії маркетингу Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рогов, Георгий Константинович Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б14 Багиев, Георгий Леонидович. Основы маркетинговых исследований [] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - СПб. : Изд-во СПбУЄФ, 1996. - 93 с. - Лит.: с. 92. - ISBN 5 -7310 -0555 -9 :
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): виды маркетинговых исследований -- види маркетингових досліджень -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- анализ рыночной сегментации -- аналіз ринкової сегментації -- методы прогнозирования рынка -- методи прогнозування ринку -- особенности исследования цен -- особливості дослідження цін -- консалтинг -- консалтінг Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Аренков, Игорь Анатольевич Свободных экз. нет |
Євсейцева, О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень [] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков> // Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 97-100. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Дослідження Ринок (екон.)--Методи пргнозування Кл.слова (ненормовані): ефективність прогнозування -- эффективность прогнозирования -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Новіков, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Красовська, О. Ю. Алгоритм процесу маркетингового дослідження [] / О. Ю. Красовська> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2018. - N 21. - С. 34-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): алгоритм -- моніторинг -- методи досліджень Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
М27 Маркетингові дослідження [] : підручник / Н. С. Косар [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехники, 2018. - 457, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 13). - Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457. - ISBN 978-966-941-125-9 : 210.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- первинна інформація -- анкета -- цифровий маркетинг -- соціальні мережі -- попит -- моделі поведінки споживачів -- збут Анотація: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Косар, Наталія Степанівна; Мних, Ольга Богданівна; Крикавський, Євген Васильович; Леонова, Софія Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |