Яшкіна, О.
    Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів [] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 45-48. - Л-ра: с. 48 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Шуляк, М.
    Українці менше економлять. Наскільки це правда? [] / М. Шуляк // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 4. - С. 37-38 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Житник, О.
    Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW [] / О. Житник, А. Телейко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 28-30 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Телейко, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Сидоренко, М.
    Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень [] / М. Сидоренко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 15-19 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Статистика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




   
    Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії [] // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 20-23 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Статистика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Войчак, А.
    Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва [] / А. Войчак, В. Лівшиц // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 24-27 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лівшиц, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Луценко, О.
    Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній [] / О. Луценко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 13-14 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Сафоненко, А.
    Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача [] / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 15-18. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
авторинок -- марки автомобілів


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Сокол, А.
    Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року [] / А. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 19-22 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Економіка транспорту--Автомобільний ринок України



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Соколовський, І.
    Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері [] / І. Соколовський // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 23-27. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Економіка транспорту--Ринок легкових автомобілів



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Кракович, Д.
    Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти [] / Д. Кракович // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 28-30 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Освіта--Вища освіта



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 31-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Ліфанов, С.
    Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! [] / С. Ліфанов // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 23-26 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Інтернет



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Данніков, О.
    Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Страховий ринок України



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)




    Виноходова, С.
    Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії [] / С. Виноходова // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 34-37. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Страхування--Страхова компанія



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)