Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів [] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 45-48. - Л-ра: с. 48 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Шуляк, М. Українці менше економлять. Наскільки це правда? [] / М. Шуляк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 4. - С. 37-38 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW [] / О. Житник, А. Телейко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 28-30 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Телейко, А. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень [] / М. Сидоренко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 15-19 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Статистика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії []> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 20-23 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Статистика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва [] / А. Войчак, В. Лівшиц> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 24-27 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лівшиц, В. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Луценко, О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній [] / О. Луценко> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 13-14 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Сафоненко, А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача [] / А. Сафоненко> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 15-18. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): авторинок -- марки автомобілів Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Сокол, А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року [] / А. Сокол> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 19-22 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Економіка транспорту--Автомобільний ринок України Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Соколовський, І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері [] / І. Соколовський> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 23-27. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Економіка транспорту--Ринок легкових автомобілів Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Кракович, Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти [] / Д. Кракович> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 28-30 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Освіта--Вища освіта Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 31-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Ліфанов, С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! [] / С. Ліфанов> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 23-26 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Інтернет Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Данніков, О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку [] / О. Данніков> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Страховий ринок України Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії [] / С. Виноходова> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 34-37. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Страхування--Страхова компанія Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |