Тарлопов, І. О. Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації [Текст] / І. О. Тарлопов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2008. - N 2. - С. 129-139. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Міжнародний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив [] / О. Каніщенко, А. Рубаняк> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 54-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Міжнародний маркетинг Зовнішньоекономічна діяльність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рубаняк, А. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Корж, М. Оценка прибыльности инновационного проекта в условиях глобализации и развития инструментария международного маркетинга [] / М. Корж> // Економіст. - 2009. - N 1. - С. 43-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Маркетинг--Міжнародний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |