М27 Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення [] : навч. посіб. у схемах і табл. / С. В. Смерічевська та ін. ; за ред. С. В. Смерічевської. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 546, [6] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546. - ISBN 978-617-574-085-9 : 300.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Прийняття рішень теорія--Стратегії--Навчальні видання для вищої школи Логістика--Поставки--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): етапи розвитку маркетингу -- маркетинг відносин -- стратегічний маркетинг -- альтернативи маркетингових стратегій -- еволюція логістики -- функціональні області логістики -- стратегічна спрямованість логістики -- логістичні системи -- управління ланцюгами поставок -- логістичне обслуговування -- ризики поставок Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смерічевська, С. В.; Жаболенко, М. В.; Чернишева, С. В.; Смерічевська, С. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |