Савич, О. П. Удосконалення маркетингових стратегій автомобільних виробників у сучасних умовах [] / О. П. Савич> // Економіка та держава. - 2016. - N 10. - С. 29-33. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Автомобілебудування--Ринок--Україна Маркетинг--Стратегії--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Євсейцева, О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков> // Економіка та держава. - 2017. - N 3. - С. 77-79. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вищі навчальні заклади--Україна Маркетинг--Стратегії--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Новіков, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |