М84 Мостенська, Тетяна Леонідівна. Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку [] / Т. Спываковська> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 40-44. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Теорія Кл.слова (ненормовані): латеральний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Ромат, Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты [] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 16-23. - Лит. в конце ст. Рубрики: Маркетинг--Теорія Торгові марки Кл.слова (ненормовані): бренд-маркетингові комунікації -- бренд-маркетинговые коммуникации Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Захарчин, Галина. Управління персоналом в контексті сучасних викликів [] / Г. М. Захарчин, Ж. В. Поплавська> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 4. - С. 125-133. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Маркетинг--Теорія Персонал--Управління Кл.слова (ненормовані): управління персоналом -- сучасні виклики -- поліфункціональність праці -- мотивування -- кадровий резерв -- компетенції -- маркетинг персоналу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Поплавська, Жанна Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |