Б 69 Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Дубинский, І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень [] / І. Дубинский> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 11-13 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Україна Інтернет--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Окландер, М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки [] / М. Окландер> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 14-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Україна Інновації--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Предборський, В. А. Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України) [] / В. А. Предборський> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 71-74. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Державне управління--Україна Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Співаковська, Т. В. Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України [] / Т. В. Співаковська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 3. - С. 176-179. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Сєріков, А. В. Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю [] / А. В. Сєріков, О. О. Зубова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 5. - С. 276-283. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Математичні методи Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зубова, О.О. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Куденко, Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні [] / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко> // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 12. - С. 87-92 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Маркетинг--Україна Вища економічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Герасимчук, В.; Федорченко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Мадзігон, В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 3. - С. 101-109. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вачевський, М. В. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Шамян, Л. С. Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем [] / Л. С. Шамян> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 3. - С. 115-118. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Красікова, С. І. Застосування маркетингу в сфері послуг [] / С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 7/8. - С. 137-141. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові послуги Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Соломянюк, Н. М. Маркетинг як сучасна концепція підприємництва [] / Н. М. Соломянюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 10. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Сагайдак, М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [] / М. П. Сагайдак> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 11. - С. 85-89. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Персонал--Брендинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Соломянюк, Н. М. Планування маркетингових заходів у торговельних мережах України [] / Н. М. Соломянюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 6. - С. 116-119. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): трейд-маркетинг -- маркетингове планування Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Петленко, Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій [] / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2014. - N 10. - С. 101-110. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): товари військового призначення Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Щеглюк, Б. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Сагайдак, М. П. Еволюція теорії внутрішнього маркетингу [] / М. П. Сагайдак> // Економіка та держава. - 2015. - N 2. - С. 105-110. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Могилевская, О. Ю. Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития [] / О. Ю. Могилевская> // Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Підприємства--Управління--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Лабурцева, О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева> // Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Роздрібна торгівля--Україна Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Череп, О. Г. Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 96-97. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мєрєнкова, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Карбовська, Л. О. Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг [] / Л. О. Карбовська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Освіта--Ринок--Україна Маркетинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Тлуста, Г. Ю. Формування комплексу маркетингу страхової компанії [] / Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар> // Економіка та держава. - 2016. - N 3. - С. 67-72. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Україна Страхування--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гефтар, М. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |