658.8(075.8) Б61
Біловодська, Олена Анатоліївна. Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332, [4] с. : граф., табл. - Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-657-6 : 72.00 грнББК 65.050.24я73 Рубрики: Мененджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмента -- маркетинговый менеджмент -- процесс маркетингового менеджмента -- процес маркетингового менеджменту -- организация маркетингового менеджмента -- організація маркетингового менеджменту -- маркетинговые организационные структуры -- маркетингові організаційні структури -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинговое стратегическое планирование -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговые программы -- маркетингові програми -- тактичное планирование маркетинга -- тактичне планування маркетингу -- оперативное планирование маркетинга -- оперативне планування маркетингу -- контроль маркетинговой деятельности -- контроль маркетингової діяльності Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
|