М 21 Мальська, Марта Пилипівна. Міжнародний туризм і сфера послуг [] : підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. - К. : Знання, 2008. - 661 с. : табл. - Л-ра: с. 496-498. - Дод.: с. 497-661. - ISBN 978-966-346-327-8 : 142.00 грн, 106.00 грн
Рубрики: Міжнародний туризм Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Антонюк, Н.В.; Ганич, Н.М. Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
А45 Алієва-Барановська, Віра Миколаївна. Міжнародний туризм [] : навч. посібник-довідник / В. М. Алієва-Барановська, І. І. Дахно. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 343, [1] с. - Дод.: с. 334-340. - ISBN 978-611-01-0394-7 : 54.00 грн
Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання Дескриптори: міжнародний туризм -- международный туризм -- Закон України "Про туризм" -- Закон Украины "О туризме" -- туристичні об'єкти світу -- туристические объекты мира -- країни міжнародного туризму -- страны международного туризма -- нові держави світу -- новые государства мира -- правове регулювання міжнародного туризму -- правовое регулирование международного туризма Анотація: У книзі проаналізовано Закон України "Про туризм", подана інформація про низку туристичних об'єктів світу. Міститься підбірка довідкових статей про понад три десятки країн світу, які є помітними у сфері міжнародного туризму. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дахно, Іван Іванович Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Т87 Туристично-краєзнавчі дослідження [] : [зб. наук. статей]. Вип. 6 / Федер. профспілок України, Ін-т туризму ; [редкол.: О. О. Бейдик та ін.]. - К. : [Ін-т туризму ФПУ], 2005. - 473 с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-7849-12-0 : 8.00 грн
Рубрики: Міжнародний туризм--Наукові видання --Туризм--Україна -- Наукові видання Кл.слова (ненормовані): международный туризм -- украинский туризм -- український туризм -- туристичні ресурси -- тутристические ресурсы -- розвиток туристичної галузі -- развитие туристической отрасли -- економічні проблеми туризму -- экономические проблемы туризма -- управління туризмом -- управление туризмом -- туристична освіта -- туристическое образование -- історія туризму -- история туризма Анотація: Шостий випуск Туристично-краєзнавчих досліджень складається з двох частин. Перша присвяченв висвітленню окремих проблем міжнародного туризму. У другій частині випуску продовжується розробка актуальних проблем розвитку вітчизняного туризму. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бейдик, О. О. \ред.\; Горбик, В. О. \ред.\; Євдокименко, В. К. \ред.\; Лугова, О. І. \ред.\; Федерація професійних спілок України; Інститут туризму Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ткачук, Тетяна. Міжнародні франчайзингові туристичні мережі [] / Т. Ткачук> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 5. - С. 71-82. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Туризм--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): франчайзинг -- франшиза -- туристична франшиза -- франчайзингова туристична мережа -- світові лідери -- туристичне підприємство Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Ганкіна, М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму [] / М. С. Ганкіна> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 10. - С. 64-66. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Освіта Кл.слова (ненормовані): освітній туризм Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Сазонець, О. М. Шляхи реалізації соціально-комунікативної функції підприємств міжнародного туризму в практичній діяльності [] / О. М. Сазонець, М. С. Ганкіна> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 11. - С. 38-42. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Інформаційна діяльність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ганкіна, М. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Сазонець, О. М. Виявлення соціально-комунікативних переваг розвитку напрямів освітнього туризму на підприємствах міжнародного туризму [] / О. М. Сазонець, М. С. Ганкіна> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 12. - С. 5-11. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Вища освіта--Зарубіжні країни Комунікаційний менеджмент--Зарубіжні країни Кл.слова (ненормовані): освітній туризм -- соціально-комунікативні функції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ганкіна, М. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Мельниченко, Світлана. Національні готельні мережі на міжнародному ринку [] / С. Мельниченко, Т. Кудлай> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2017. - N 2. - С. 19-30. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Ресторанно-готельний бізнес--Конкуренція Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кудлай, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Ткачук, Тетяна. Міжнародні туристичні підприємства на внутрішньому ринку франчайзингу [] / Т. Ткачук> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2017. - N 2. - С. 95-107. - Літ. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Франчайзинг--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
У 18 Уваров, Валерий Дмитриевич. Международные туристские организации [] : справочник / В. Д. Уваров, К. Г. Борисов. - Москва : Междунар. отношения, 1990. - 288 с. - Прил.: с. 234-287. - ISBN 5-7133-0045-5 : 1.40 р. Рубрики: Міжнародний туризм--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): международный туризм -- міжнародний туризм -- всемирная туристская организация -- всесвітня туристська організація -- хартия туриста -- хартія туриста -- міжнародні туристичні організації Анотація: Дается информация о структуре и деятельности около 300 международных правительственных и неправительственных организаций и агентств, прямо или косвенно связанных с развитием туристских связей и туристской индустрии в мировом сообществе. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Борисов, Кир Георгиевич Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Корнілова, В. В. Сучасні тенденції розвитку круїзного ринку світу [] / В. В. Корнілова, Н. В. Корнілова> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 5. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Кл.слова (ненормовані): круїзний ринок -- морські круїзи -- річкові круїзи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Корнілова, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Михайліченко, Г. Світовий туристичний ринок: трансформації після пандемії [] / Г. Михайліченко, А. Клімова> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 2. - С. 21-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міжнародний туризм Кл.слова (ненормовані): цифровий туризм -- ринкова трансформація -- туроперейтинг -- онлайн-бізнес в туризмі Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Клімова, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
М27 Маркетинг міжнародного туризму [] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-916-691-3 : 320.00 грн
Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- міжнародний туризм -- сегментація ринків -- поведінка споживача -- товарна політика -- брендинг -- ціноутворення -- інформаційні технології -- інтернет-реклама -- аграрний туризм Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Антофій, Н. М.; Ларіна, Я. С. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Мельниченко, С. Туристична сфера: вихід з карантину [] / С. Мельниченко, Г. Михайліченко, Г. Мезенцева> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 6. - С. 23-34. - Текст англ. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Пандемії Міжнародний туризм Кл.слова (ненормовані): туристичний потік -- туристичні підприємства -- оподаткування -- посткарантинний період Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Михайліченко, Г.; Мезенцева, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |