Буднікевич, І. М. Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2017. - N 3. - С. 28-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Економічна політика--Україна Регіональна економіка--Конкуренція--Україна Місцевості--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): регіональна політика привабливості -- маркетинговий підхід -- успішні практики Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гавриш, І. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Пастернак, О. І. Мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу як сучасна тенденція розвитку прикордонних регіонів [] / О. І. Пастернак, Ю. В. Тимчишин-Чемерис> // Регіон. екон. - 2017. - N 3. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна Бізнес--Соціально-економічні відносини--Україна Місцевості--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): креативна економіка -- платформа співробітництва -- бізнес-середовище Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тимчишин-Чемерис, Ю. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |