Шпортько, О. Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політична реклама Виборчі технології Виборче право Україна Кл.слова (ненормовані): Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бебик, В. Соціально-психологічні аспекти ефективності політичноі реклами в мас-медіа [] / В. Бебик, Н. Трач> // Соціальна психологія. - 2008. - N 1. - С. 51-59 Рубрики: Політична реклама Вибори--Виборча кампанія Кл.слова (ненормовані): політичні комунікаціі -- политические коммуникации -- реклама -- реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Трач, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
Барматова, С. Чи здатна політична реклама "перевернути світ"? " [] / С. Барматова> // Соціальна психологія. - 2007. - N 1. - С. 89-95. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Політична реклама Компанії--Виборчі--Україна Кл.слова (ненормовані): уроки виборів -- уроки выборов -- парламентські вибори -- парламентские выборы Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |