Золотухін, Е. Політичний маркетинг: багатозначність поняття [Текст] / Е. Золотухін> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - С. 13-27 Рубрики: Політичний маркетинг Політична наука Держава і суспільство Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Акімов, Д. До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні [Текст] / Д. Акімов> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політичний маркетинг Політичні технології Соціологія політики Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шубін, С Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання [Текст] / С Шубін> // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 4. - С. 65-73. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Політичний маркетинг Соціологія політики Політологія--Політична культура Кл.слова (ненормовані): Дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Акайомова, А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [] / А. Акайомова> // Політичний менеджмент. - 2010. - N 1. - С. 54-60. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Політичний маркетинг Влада--Політичний імідж Реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Лепська, Н. Функціональні ресурси і структурний потенціал політичної компетентності [] / Н. Лепська> // Політичний менеджмент. - 2010. - N 3. - С. 26-34. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Політична теорія Політичний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |