Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління маркетинговим потенціалом підприємства [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - Київ : Професіонал, 2006. - 288 с. - Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280. - ISBN 966-370-024-6 : 28.60 грн
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ресурси підприємства -- маркетинговий потенціал -- самострахуванняя -- конкурентоспроможність -- маркетингові ресурси -- маркетинговий потенціал -- конкуренція Анотація: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мажинський, Руслан Володимирович Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (3) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Бегларашвили, О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Шаповал, О. Ф. Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - N 9. - С. 98-100. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг Підприємства--Інформаційні технології Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Савкова, К. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |