У45 Україна. Закони. Закон України "Про рекламу" [] : станом на 1 жовт. 2003 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2003. - 26 с. - (Закони України). - ISBN 966-611-255-8 : 01.83 грн
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): рекламний бізнес -- рекламный бизнес -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- рекламна мова -- язык рекламы -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- реклама на радіо -- реклама на радио -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- реклама зброї -- реклама оружия -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- прихована реклама -- спрятанная реклама -- рекламні засоби -- рекламные средства -- розповсюджувач реклами -- распостранитель рекламы -- реклама лікарських засобів -- реклама медицынских средств -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- реклама тютюнових виробів -- реклама табачных изделий -- рекламодавець -- рекламодатель Анотація: Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Верховна Рада України Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Підлісна, О. В. Етапи організаційно-економічного механізму проведення рекламної кампанії [] / О. В. Підлісна> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 138-140. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Реклама--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Україна. Верховна Рада. Закони. Про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами [] : закон... від 11 січ. 20111 р. № 2912-VI> // Офіційний вісник України. - 2011. - N 8. - С. 13-14 Рубрики: Інформаційне право--Телебачення і радіомовлення--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
Сисоєнко, І. В. Використання спонсорства як нестандартного засобу просування торговельної марки та один із доказів її широкої відомості [] / І. В. Сисоєнко> // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 3. - С. 214-219. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Торговельна марка--Інтелектуальна власність--Україна Спонсорство--Україна Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): загальновідома торгова марка, докази загальновідомості торгової марки, спонсорство, спонсорська діяльність, реклама. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Україна. Міністерство економічного розвитку і торгівлі. Накази. Про затвердження форм актів, постанов та рішень [] : наказ... від 11.01.2012 р. № 24> // Офіційний вісник України. - 2012. - N 12. - С. 61-92 Рубрики: Державний контроль--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Споживачі--Захист прав--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
Капинус, Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами [] / Л. В. Капинус> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 2. - С. 291-295. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Реклама--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Дудко, О. С. Оцінювання дієвості та ефективності реклами [] / О. С. Дудко> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 3. - С. 174-182. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Реклама--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Смирнов, А. Чтоб не поругали, или почему в Украине не работает социальная реклама [] / А. Смирнов> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 34-37 Рубрики: Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- социальная реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
С87 Струневич, Олександра Петрівна. Адміністративно-правове забезпечення надання рекламних послуг в Україні [] : монографія / О. П. Струневич ; Класич. приват. ун-т. - Одеса : Фенікс, 2016. - 223, [1] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Літ.: с. 204-223. - ISBN 978-966-928-100-5 : 120.00 грн
Рубрики: Адміністративне право--Україна--Наукові видання Реклама--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): рекламні послуги -- законодавство рекламних послуг -- надання рекламних послуг -- зарубіжний досвід реклами -- досвіду з реклами Анотація: Досліджено сутність адміністративно-правового забезпечення надання рекламних послуг в Україні, його поняття та ознаки, історичний генезис, особливості сучасного стану законодавства. Розглянуто адміністративно-правовий механізм забезпечення надання рекламних послуг, його поняття та елементи, проаналізовано міжнародний досвід адміністративно-правового регулювання надання рекламних послуг та запропоновані шляхи його використання в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Класичний приватний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |